Wednesday, September 13, 2006

Takit ja jakut

Marimekon vaaleanvihreä kevättakki, kangas ohuen ohutta villaa. Ihanan laskeutuva, helmat melko leveät. Ja pituus lähelle nilkkaa minulla (165 cm). Ei minun väri, ei käyttöä - kokeiltu ehkä pari kertaa. Takkia vähän pienennettiin minulle sopivaksi, koko ehkä 36-38. Samoin 15 eur?
Your Facen "farkunsininen" silkkijakku, pidetty kerran. Tämä onkin poikkeava vaate: se on komeross kasvanut ja on näin ollen minulle liian iso! Koko 42. On muuten niin kiva, että olen hommannut pienemmän samanlaisen. 10 eur? VARATTU
Episode ohutta villaa oleva jakkupuku, paitamainen jakku ja vuoritetut suorat housut. Koko 40. Täysin moitteettomassa kunnossa. Tarjoa!

I Bluesin beige villakangasbleiseri, vähän stretchiä. Kiva, mutta en osaa oikein pitää tätä. Ostettu Stockan mallikappalemyynnistä eli koko taitaa olla n. 38. 10 euroa?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home